Ahir Zaman Hikayeleri.

Bir gün bir zat ile oturmuş konuşuyordum bundan 30 küsur yıl önce...

Sordum, gençlik hayalleri içinde..  - Dedem, kıyamete ne kadar var ?.. diye..

-Hulusi, kıyameti hiç birimiz görmeyiz!.. Ama kıyametten önce pek çok olay var ki, onların bir kısmını siz göreceksiniz!.. dedi.

Merak ettim, sordum... - Dedem onlar ne ola ki ?

- Bak, Hulusi, eger Mehdi'nin çıktığını duyarsan, sürünerek bile olsa, hemen yanına koş !

O Mekke'de açığa çıkınca, pek çok kişi onu inkar edecek! Ama sen onun yanında olmaya bak.

O açığa çıkmadan önce, Evliyaullahın çok büyük bir kısmına bile gizli kalacak ! Ama bundan mühimi, o çıkmadan önce pek çok önemli olay cereyan edecek !

-Hayrola dedem neler var ondan önce ?

-Önce 3. dünya savaşı çıkacak; ve Avrupa'da taş üstüne taş kalmayacak!

-Dedem Türkiye'de perişan olmaz mı o zaman ?
-Türkiye pek o savaşa girmiş sayılmaz, çünkü o savaştan önce Avrupa Türkiye'yi dışlayacak ve atacak !



-Ama biz NATO'dayız ?

-NATO'dan da çekilir o zaman Türkiye herhalde ! çok üzülecekler Avrupa bizi dışladı diye o
zaman bazıları; ama bunun ne büyük rahmet olduğunu geride kalanlar anlayacak..
O zaman Ruslar 6 ay süreyle İstanbul'u işgal edecekler !

-Dedem biz bir şey yapamayacak miyiz ? Ruslar nasıl işgal eder Istanbul'u ?

-Muhyiddin-i Arabi'nin kitabında gördüm ben, Rusların 6 ay Istanbul'da kalacaklarını ve bu sürenin sonunda İstanbul'u terk edeceklerini.

- Dedem Avrupa bizi niye dışlasın ki ?
- Müslüman olduğumuz için ! Elhamdulillah müslüman insanlar başımızda olacaklar !

- Dedem Avrupa'nın bizi dışlaması 3. Dünya savaşının habercisi mi yani ?
- Evet ama ondan önce de bazı olaylar var.

-Ne onlar ?

-Türkiye'de idare öyle bozulacak ki, yeniden bir (ben kendi ta'birimi kullaniyorum burada) yapılanma olacak, zorlu bir ameliyattan sonra !
Bu arada Yunanistan'la da bir savaş olacak...
O savaşta Yunanistan haksız olup, çok şeylerini kaybedecek !

-Peki dedem, dedim, ben... Amerika ne olacak ? Biz oradan da mı kopacağız ?
-Hayır, Avrupa bizi attığı zaman, o bize destek verecek ! Ruslar, Avrupa'da taş üstüne taş bırakmayacaklar !
Suriye bize düşmanlık ederken, Yahudiler dostluk gösterecekler! Suriye Hatay'i isterken Yahudiler Şam'a kadar gelecekler, bu Mehdi çıkana kadar devam edecek !

- Peki dedem, o harpler sonrasında insanlık ne halde olur ?

-Perişan.. Ellerinde, dinlerinden başka bir şey kalmayacak !
Mehdi'nin çıkışından sonradır ki Deccal çıkacak.. Sonra Isa Aleyhisselam'ın nüzülü var. Ondan sonra da Çinli'lerin Türkiye'ye kadar ve Orta Doğuyu istilası.. Yecüc Mecüc diye bahsedilen kavimler Çinli'ler ile Ruslar'dır !

-Dedem, dedim, bunlar ne zaman olur ?
-Hepsinin başı Avrupa'nın Türkiye'yi aralarından atmasıdır ! Ondan sonra dökülen tesbih taneleri gibi olaylar birbirini takip eder !

-Dedem, o günde bizler ne yaparız ?

-Hulusi, korkunun ecele faydası yoktur ! Allah ne takdir etmiş ise onu yaşayacağız, takdir ezelde olmuş bitmiş ! Evliyaullah bunların olup bittiğini görmüş.. Herkes kaderini yaşayacak!.. Sen elinden geldiği kadarıyla sağlıklı olup, ibadetini yap, ahiretine hazırlanmaya bak.

Mehdi'nin çıktığını duyarsan, sürünerek bile olsa ona katıl ! Isa Aleyhisselam' da O'nun yanına gelecek !
Istanbul'da iken Deccal çıkacak ! ve sonra da İsa Aleyhisselam inecek ! Allah bunu hazmetmeyi hepimize kolaylaştırsın Hulusi.
* Beykozlu Osman Akfırat Efendi'den nakleden; Ahmed Hulusi.